2018. jan 28.

Amikor én még angyal voltam…

írta: BeaBlog
Amikor én még angyal voltam…

Amikor én még angyal voltam…

…azon gondolkodtam, mikor valósulnak meg az álmaim. Mikor válnak valóra azok a gondolatok, melyektől sokszor nem jött álom a szememre. Mikor érem el céljaimat, melyek oly sok ideje lebegnek már előttem. Mikor, mikor? Holnap. Holnapután. Nem, majd szombaton. Jövő héten? Az lesz a megfelelő idő. Aztán ott tartok, hogy újra csak azon gondolkodom, mikor valósulnak meg az álmaim. Lassan harminc vagyok. Mégsem várhatom tátott szájjal tovább azt a bizonyos sült galambot! Tennem kell valamit, a saját érdekemben. Nem mondhatok le csak úgy mindenről, holmi kényelmes, beletörődöm életért. Mindenért küzdenünk kell, nekem is küzdenem kell, ha akarok valamit az élettől. Nem vagyok az a fajta ember, akinek minden napja ugyanolyan kell, hogy legyen. Nem tudom a hétvégéimet otthon a televízió előtt eltölteni, vagy az egész napos takarítás és főzés után, némi gyereknevelést követően, a tőlem elhidegült férjem mellé befeküdni az ágyba szó nélkül. Mégis, ha belegondolok, nem ezt csinálom én is? Nem ezt csináljuk mindnyájan? Uram Isten! De ha ennek tudatában vagyok, akkor miért lépek én is az örök körforgás útjára? Valljuk be, valahol ennek is megvan az előnye. A mindennapi teendőket már-már rutinszerűen elvégezni, akkor semmi váratlan nem érhet. Ha valaki, vagy valami mégis utamat állná, akkor is csak annyit kell tennem, hogy visszalépek a meleg kis kuckómba, a négy fal közé, s beállok a mókuskerékbe. Nehéz elmozdulni a jól megszokott helyünkről. De én nem szeretnék többé biztonsági játékos lenni. El kell indulnom egy új úton, mely először félelmetes lesz és kihívásokkal teli, de mégis lehetőségekben és izgalmakban gazdag. Megnyílik a világ előttem, mert mertem váltani, mert kiléptem a komfort zónámból. Elérem a céljaimat, könnyebben, mint az gondoltam.

Nem akarok többé CSAK álmodni. Meg akarom élni az álmaimat, küzdeni azokért, kiállni értük. Nem akarok többé azzal foglalkozni, hogy ki mit gondol rólam. Felvállalom, hogy az vagyok, aki. Ez leszek én. Nem! Mert ez már én vagyok, csak még kevesen tudják.

Szólj hozzá

én lélek gondolatok angyal énidő