2015. nov 03.

Amikor a fáradtságtól zombi vagy...

írta: BeaBlog
Amikor a fáradtságtól zombi vagy...

Veletek is duracell.jpgelőfordult már, hogy szellemileg annyira fáradtak voltatok, hogy valami bődületes nagy butaságot csináltatok, és magatok is döbbenten néztetek magatok elé, amikor felismertétek, hogy mi is történt? Velem épp a minap történt egy baromi fura dolog.

 Amikor az ember kicsit stresszesebb életet él, bizony előfordul, hogy a már-már rutinszerűvé vált dolgokat is elbénázza. Elég hozzá egy nehéz vizsga, vagy egy nem várt határidős feladat a munkahelyen. Ilyenkor csak az elénk tárult feladattal foglalkozunk, és még otthon is nehezünkre esik kikapcsolódni és másra gondolni.

Miután 12 órányi stresszes munka után hazaértem, a szokásos „tömegközlekedésen utaztam, vagyis rohanok kezet mosni” rutint követően megállapítottam, hogy a macskaalom tisztítása bizony ma sem maradhat el. Kerestem is egy használt nylon szatyrot (az újrahasznosítás érdekében), és nekiveselkedtem annak, amit már kb. három éve majd’ minden nap ugyanazzal a fintorgó arckifejezéssel teszek. Kiürítettem a tálkát, cicakaki a kukában, undorító látvány elfelejtve, már megyek is a friss macskaalomért, hogy újratöltsem a macska wc-jét azért, hogy 24 órával később ugyanez megismétlődhessen. Csak amikor már nagy lendülettel egy hatalmas kupacot öntöttem a cicabudi közepére vettem észre, hogy az a zacskó, amit megfogtam, bizony nem a macskaalommal teli zacskó volt, hanem a Lujza finom, tápanyagban gazdag, hypoallergén, nyolcezer forintos tápja. Nos, a párom erre csak annyit mondott, "Ideje pihenned szivi!"

Igaz, utána egy nagyot nevettem saját magamon, és bevallom jól esett, de azért ti ne kövessetek el hasonló hibát, inkább nézzetek meg egy könnyed filmet, üljetek le olvasni a kedvenc regényeteket, vagy csak aludjatok egy nagyot, ha fáradtak és stresszesek vagytok! :)

Szólj hozzá

stressz story cica vicces story